قیمت پرده زبرا

Wiki Article

قیمت مناسب: زبرا در عین حال که از تنوع طرح و رنگ فراوانی برخوردار است، قیمت مناسبی نیز دار زیرا فاقد تزیینات اضافی که پرده های کلاسیک دارند است و پارچه کمی برای دوخت آن به کار برده شده است.

پرده زبرا را می توان بصورت برقی یا با ریموت کنترل نصب کرد.

تفلون تابان خوبه؟ (بهترین قابلمه های تفلون تابان با قیمت عالی)

ارسال در دیگر شهر‌ها از طریق تاکسی و باربری صورت میگیرد.

پارچه این پرده ها از جنس پلی استر است و میتواند حالت سایه ایجاد نموده و مانع دید از بیرون گردد.

این مزیت به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان که احساس کردید پرده نیاز به شستشو دارد بتوانید آن را به آسانی باز کرده، تمیز کنید و سپس به راحتی مجددا آن را نصب کنید.

.. کارکرد خوبی دارند. علاوه بر این‌، انوع‌ جدید پرده‌های زبرا یک انتخاب عالی و منحصر به فرد برای اتاق خواب‌ها و اتاق نشیمن به حساب می‌آیدا.

مجموعه فرتاک ارائه دهنده انواع پرده زبرا است و شما می‌توانید پرده مورد نظرتان را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع از این مجموعه خریداری نمایید. این دسته از محصولات یک انتخاب ایده‌آل برای محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری است.

لایه پارچه ای زبرا که معمولا از کتان یا پارچه های ضخیم دیگر ساخته می شود میتواند، به طور کامل از حریم خصوصی اتاق خواب محافظت کند. با نصب پرده زبرا مطمئن باشید که هیچ یک از همسایگان شما به داخل اتاق خواب نمیتوانند دید داشته باشند.

جنس، کیفیت پارچه، طرح و تراکم پارچه و همچنین کشور تولید کننده موثرترین عوامل برای تعیین قیمت پرده‌های دو مکانیزم یا همان دبل هستند.

پرده یکی از مهم ترین عوامل تزئینی در طراحی داخلی محسوب می‌شود و نمایی منحصر به فرد و پردهای زبرا فریبنده به فضا می‌بخشد. خوشبختانه انواع پرده زبرا قابلیت اجرا با انواع پارچه‌ها را دارد و از تنوع رنگی و طرحی بالایی برخوردار است.

براساس تجربه ما، مشتریان از این مدل پرده با طرح کودک برای اتاق خواب فرزندان خود و یا طرح گلدار برای اتاق‌ نشیمن استفاده می‌کنند. از آن جهت که طرح و رنگبندی پرده زبرا بسیار وسیع است، هیچ جای نگرانی برای ست کردن آن با دکوراسیون داخلی وجود ندارد.

دیگر وسیله مورد نیاز برای این منظور شامل پایه پرده است. پایه های پرده در انواع مختلفی وجود دارند و شما باید بتوانید بر اساس نحوه نصب پرده و همچنین مدل آن، پایه مناسب را انتخاب کنید.

ساختار پرده زبرا طوری طراحی شده است. که با بالا و پایین کردن پرده میتوان میزان نور را به خوبی تنظیم کرد.

Report this wiki page